torsdag 27. september 2012

Gestaltterapi for studenter ved Høyskolen i Akershus (Kjeller)

Kilde: www.hioa.no
HiOA har samme studentsamskipnad som NGI, og siden jeg har praksis på Strømmen tilbyr jeg gestaltterapi til studenter ved Høyskolen i Oslo og Akershus som går på Kjeller.

Normalt tar jeg 400,- per time - men til studenter ved Høyskolen gir jeg 50% rabatt. Jeg har ikke kapasitet til så mange studenter, men det finnes flere medstudenter fra NGI som ønsker å ha klienter.

Hvis du trenger noen å snakke med om vanskelige tema, ønsker å utforske sider ved ditt eget liv eller kjenner noen som kan ha behov for dette, ber jeg deg om å ta kontakt.

2 kommentarer:

  1. Hei,

    Gjelder dette også studenter fra andre skoler?

    SvarSlett
  2. Ta kontakt med meg, så lenge jeg har ledig kapasitet kan også andre studenter få den tilsvarende rabatten, så sant vi kan treffes på Din Klinikk

    SvarSlett